mina tips till dig

Nina om kniven mot strupen:
Hej, själv så älskar jag att se på filmer och tv-serier, så din blogg är perfekt för mig!
Det är roligt att du skriver nästan varje dag så att man har nya inlägg att se fram emot när man kommer hem.
Jag ville bara fråga om du har någon favorit, film eller tv-serie som du kan tipsa om?
Tack för förhand


svar: Tack så mycket för dina snälla ord - du har verkligen gjort min fredag ! Till saken - jag vet ju inte vad du kollar på nu, men jag skulle tipsa om tv-serien New girl som börjar idag i TV4. Annars så gillar jag The middle, det är en komedi som går varje fredag (idag) vid 18.00! En film som jag tror kommer vara hur bra som helst är the avengers 3D som har biopremiär den 27 april!

Hoppas du gillar mina tips !

up all night
 Eller varför inte den här serien, Upp all night ?
#1 - - Nina:

Tack så mycket ska genast kolla in dina tips!