Mina favoriter

favoriterna mina
Just nu gillar dessa serier lite extra mycket :

The vampire diaries - Självklart ska denna serie stå med här, alltid lika spännade!
The river - Den här serien har slutat just, men om ni har tid att se den blir ni inte besvikna!
The middle - En självklar serie att kolla på , den har varit en av mina favoritserier ett bra tag nu!
How I met your mother - En annan serie jag aldrig får nog av, ett hett tips just nu.
Pretty little liars - Beroendeframkallade, har nog aldrig missat ett avsnitt av denna bra tv-serie.
The mentalist - Här har vi en bra krimialdrama, rolig och spännade på samma gång - ett framgångskoncept!
Revenge - Så så så bra tv-serie - mer behöver jag inte säga !
Once upon a time - Gillas enormt mycket, självklart är det uppe håll i serien just nu !!

Sen finns det såklart fler serier jag kollar på, men just nu är dessa mina favoriter!

tv3

#1 - - Anna:

Åh, älskar the mentalist!! Så bra! Ett tips från en annan serie "nörd" är helt klart Bones! Om du inte har sett den, kolla!! Sjukt bra och alltid spännande med humor och ja den har allt enligt mig! ;) Braaa blogg!