kniven mot strupen

Den 2 maj har Kniven mot strupen premiär igen - programmet handlar om Alexander nilson,kock, som försöker rädda olika krogar att inte gå i konkurs. Han är rätt så hård mot personerna i programmet, men gör det med kärlek för att försöka bygga upp deras självförtroende och för att försöka få deras verksamhet att blomstra. Han tar till sin erfarenhet från de krogar han själv har jobbat hos, Gondolen, Nils Emil och New york- krogen Akvavit.

#1 - - Monrou's blogg - Second hand, retro & vintage:

Fin blogg!

Allt bra annars? :)

#2 - - Anonym:

Hej! Jag har precis startat en blogg här på blogg.se och jag tänkte att det skulle vara hur snällt som helst om du ville kolla in den och säga vad som kan förbättras,men även vad som är bra!:) Om du gillar den kan vi ju följa varandra på bloglovin!

Kram http://vendelasonly.blogg.se

#3 - - Nina:

Hej, själv så älskar jag att se på filmer och tv-serier, så din blogg är perfekt för mig!

Det är roligt att du skriver nästan varje dag så att man har nya inlägg att se fram emot när man kommer hem.

Jag ville bara fråga om du har någon favorit, film eller tv-serie som du kan tipsa om?

Tack för förhand