The middle

serietips
En serie som jag varmt rekomenderar är The middle - en amerikansk komediserie från 2009!

Handling:
Familjen Heck med mamma Frankie och pappa Mike lever ett högst ordinärt medelklassliv, bor i Indiana mitt i USA och befinner sig mitt i den gyllene medelåldern. Vi följer dem och deras tre barn Axl - halvnudistiske tonårskillen som är en framgångsrik atlet men får kämpa med skolan. Sue - som är fullständigt självupptagen och totalt saknar självinsikt i hur obegåvad hon är. Och Brick - en mycket intelligent sjuåring som dessvärre saknar social kompetens och har har sin ryggsäck som bästa vän. källa

middle
Du kan se serien varje fredag klockan 18.30 i femman !

Egna tankar om serien:


Den är helt klart värd att se på, jättekul humor men jag måste erkänna i början tyckte jag inte alls om den - men efter några avsnitt tyckte jag om det mer och mer.
#1 - - Alexandra Kjellman:

Den är så himla bra! =)