julklappstips till alla er där ute

Idag är det faktiskt en månad kvar till julafton, vilket jag såklart vet då jag verkligen gillar allting som har att göra med julen. Till exempel så älskar jag att handla julklappar, så imorgon ska jag faktiskt in på stan och köpa några julklappar hade jag tänkt. I alla fall, tillbaka till det jag egentligen hade tänkt skriva - tips, julklappstips till nära och kära - vad ska man ge ? JO, varför inte en dvd box eller film ? Har kollt runt på cdon.com och hittat bra erbjudande till ett bra priser. Men om du inte vet vad du ska ge till din familj, pojkvän/flickvän eller kompis så har cdon julklapptips som är perfekt tycker jag. Sen har cdon fri frakt om man köper en produt från denna kampanj.

sunes jul
#1 - - Amee:

Åh!Jag älskar Sunes Jul,jag har sett den minst hundra gånger,bästa julkalendern ever!! :D