two and a half men

en fråga
Jag måste bara fråga vad ni tycker om nya two and a half men - Hur tycker ni om Asthon Kutcher, gör han bra ifrån sig ? Men den viktigaste frågan är väll ändå, saknar ni Charlie ? - Om jag ska vara ärlig så saknar jag faktiskt charlie som karaktär och sen tycker jag det inte är lika roligt med Asthon, men man kanske bara måste vänja sig ?

2
#1 - - CASSANDRA - tävling!:

tävla om 2 länkningar och en intervju och få en större blogg :)

http://bruudar.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-tva-lankar-i-olika-bloggar-och.html#comment

#2 - - Linda:

VA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT PÅ 500 KR PÅ KICKS I MIN BLOGG! :D



Kolla inlägget här:

http://littledolly.blogg.se/2011/december/tavla-om-500-kr-presentkort-pa-kicks.html#comment



Kram kram!

#3 - - fanny - Photography:

Hej!

Hoppas att du haft en bra jul!

Jag tänkte fråga om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2023203/fannynordstrom/follow

skicka tillbaka din länk så lägger jag till dej med :)

förlåt om du inte vill ha sånna kommentarer.



Kram!

#4 - - vanvanity:

Kika in www.vanvanity.se - hitta dina favoriter och överraska pojkvännen ordentligt!

#5 - - Erika:

Ska det va ska det vara charlie, men han verkar ju inte riktigt vara i "form" för att spela...

#6 - - Daniella:

tycker charlie var roligare :)

#7 - - olivia:

håller med dig! saknar charlieee

#8 - - alice:

vill du också tjäna pengar på din blogg?

gör som jag, 500 spänn på en dag!



klicka dig in hos mig så finns det en länk ovanför headern till vänster, klicka dig in där och registrera!

superenkelt!