dan före dan

missa inte
Ikväll blir det en riktig hemma kväll för mig, vi ska klä granen och bara mysa - och med mysa menar jag många roliga TV - program! De här programen är verkligen värt att se :

19.30(till 00.00) börjar Bingolottos uppersittarkväll i kanal4
Klockan 20.00 i tv3 America´s sweethearts med Julia Roberts, Catherine Zeta-Jones, Billy Crystal, John Cusack, Hank Azaria, Christopher Walken. 22.00 i kanal5 Surviving christmas - Det blir förödande när företagsledaren Drew Latham beslutar sig för att hyra en familj över julhelgen. Drew har tröttnat på att fira jul ensam och ger familjen Valcos ett erbjudande de borde ha sagt nej till. Deras gäst gör julfirandet till en mardröm. 01.05 i TV6 Ett päron till farsa i Las vegas - I rollerna: Chevy Chase, Beverly D'Angelo, Randy Quaid, Marisol Nichols, Ethan Embry.

tv

#1 - - Paulina:

Känns konstigt att julen kommit så snabbt, imorgon är det redan julafton!

Ta en titt på min blogg och kommentera vad du tycker om julen.

http://hannapaulina.se/2011/12/23/dan-fore-doppardan/

#2 - - sanna:

GOD JUL!! :) Jag ville bara kommentera och säga att nu i jul så har jag samarbeten med några företag och kommer ha lite mera tävlingar än vanligt.

Nu på bloggen har jag 2 tävlingar igång och det är ingen som har tävlat i dessa hittills:

http://socosy.blogg.se/category/tavlingar.html



Kika in efter jul också så kommer jag också tävla ut tre skal till din mobil.



Och om du lägger till mig på bloglovin' så lägger jag såklart till dig också! Bara säga till :)



KRAM på dig och ha en jätte bra jul :*

2011-12-23 @ 19:03:38